KOULUTUSMESTARIT.FI

Ammattilaisten kouluttaja

Tieturva 1 Tampere

Tieturva 1 koulutus

Tieturva 1 -kurssi on tarkoitettu kaikille yleisellä tiellä, kadulla tai muulla liikennealueella työskenteleville. Liikennevirasto edellyttää kaikilta yleisillä teillä työskenteleviltä Tieturva 1 -pätevyyttä.

Tieturva kurssin tavoitteena on antaa valmiudet tiellä tehtävien töiden riskien tuntemiseen ja niihin varautumiseen.
Kurssilla osallistujat perehtyvät teillä tehtävien töiden vaaroihin ja siihen, kuinka riskit tunnistetaan ja hallitaan.

Ilmoittaudu Tieturva 1 -kurssille

6.5.2019 Tampere

ABC Lahdesjärvi, Automiehenkatu 39, Tampere

Hinta: 98€ + ALV 24% (121,52 €)
Sisältää Noutopöytälounaan, kahvit, materiaalit ja kortin
Kuljettajan ammattipätevyyspäivän (Trafi) rekisteröinti 20 € +ALV 24%

Kouluttaja: Kari Kotilainen

Katso koulutuksia
ja ilmoittaudu

3.6.2019 Tampere

ABC Lahdesjärvi, Automiehenkatu 39, Tampere

Hinta: 98€ + ALV 24% (121,52 €)
Sisältää Noutopöytälounaan, kahvit, materiaalit ja kortin
Kuljettajan ammattipätevyyspäivän (Trafi) rekisteröinti 20 € +ALV 24%

Kouluttaja: Kari Kotilainen

Katso koulutuksia
ja ilmoittaudu

Tieturva 1 ryhmälle

Hinta: 800€ + ALV 24%
Koulutus asiakkaan omissa tiloissa sisältää 1-10 henkilölle, lisähenkilöt 40€/henkilö.
Mahdollisuus järjestää kurssi kuljettajan (Trafi) ammattipätevyyspäivänä. Sisältää matkakulut tampereen alueella.

Kouluttajana: Kari Kotilainen 0451290024

Pyydä tarjousta
koulutuksesta

Koulutukset ovat kaikille avoimia koulutuksia.

Huippukouluttajalla on yli 20 vuoden kokemus tie- ja työturvallisuudesta sekä kouluttamisesta.

Aamukahvit
Runsas noutopöytälounas
Iltapäivällä kahvia ja pullaa
Kurssimateriaalit
Huippuluokan kouluttajan
Kortin ja rekisteröinnin
Toimitus- ja laskutusmaksut
Koulutuspaikoissa ilmainen pysäköinti!

Liikennevirasto vaatii Tieturva 1 -koulutusta:
Henkilöltä, joka osallistuu tiellä tehtävään tienpitoon liittyvään työhön. Tie- ja päällystysmateriaaleja kuljettavan auton kuljettajalta. Työkoneen kuljettajalta tietyömaalla muussa kuin kertaluonteisessa työssä. Muussa työssä yleisellä tiellä työskentelevältä. Tieturva 2 -koulutukseen osallistuvalta.

Voi tilata korttikoulutuksen myös kokoamallesi ryhmälle omaan toimipisteeseen. Tarvittessa koulutus voidaan järjestää viikonloppuna tai jakaa kahdelle peräkkäiselle päivälle. Pyydä tarjous sähköpostilla.

Kortin valmistus ja toimitus kestää n. 2-3 viikkoa. Kortti toimitetaan maksun jälkeen. Tarvittaessa saat väliaikaisen todistuksen kurssista. Maksuehto on 14 vrk. Perumatta jääneistä ilmoittautumisista laskutamme puolet kurssimaksusta. Yksityishenkilöille maksu maksukortilla kurssin alussa.

Tarjouspyynnöt

Tarjouspyyntö koulutuksesta tai konsultoinnista

Ilmoittaudu koulutukseen

Katso koulutuksia ja ilmoittaudu